טקסט הודעת פורום
| 2/23/2011 12:33:00 PM |
|
נושא: נזילה בבולם תאריך: 2/23/2011 12:33:00 PM
מחבר/ת: שבי א
יש לי בולם רוקשוקס פייק והוא מאד פשוט לטיפול עצמי כנס לאתר רוקשוקס ותראה לגבי ה-גודי אם יש לך ידיים אז כנראה שתוכל לטפל בעצמיך אטמים ושאר שטויות לא בעיה לקנות בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|