הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/23/2011 12:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שבי א עם תוכן  נזילה בבולם
נושא: נזילה בבולם תאריך: 2/23/2011 12:33:00 PM
מחבר/ת: שבי א

יש לי בולם רוקשוקס פייק והוא מאד פשוט לטיפול עצמי
כנס לאתר רוקשוקס ותראה לגבי ה-גודי אם יש לך ידיים
אז כנראה שתוכל לטפל בעצמיך
אטמים ושאר שטויות לא בעיה לקנות
בהצלחה


חזרה לפורום