טקסט הודעת פורום
| 2/24/2011 1:12:00 PM |
|
נושא: אין צורך בקניית בגדים מקצועיים תאריך: 2/24/2011 1:12:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הכי חשוב, שיהיה נוח. כשרק התחלתי לרכב השתמשתי בבגדי ספורט רגילים. עדיף משהו הדוק שלא יסתבך בחלקים של האופניים.
שבת שלום
|
חזרה לפורום |
|
|