נושא: אופני SCOTT איכות ? אחריות ? תאריך: 2/24/2011 9:20:00 PM
מחבר/ת: geri le
שלום
לפני כ 10 חודשים קניתי בחנות היבואן בת"א אופניים מתוצרת SCOTT דגם ASPECT 30 . לאחר נסיעה מתונה בגני יהושוע של 10 חודשים כ 2500 ק"מ הדיווש של הגלגל האחורי הפסיק לעבוד (נוצר פריילוף גם בכיוון הנסיעה ).
בחנות היבואן החליפו לי לב נאבה וציר אחורי וחוייבתי בתשלום רק עבור החלקים.
לדברי המכנופן קלקול מסוג זה הינו בלאי רגיל באופניים אלו ולכן האחריות אינה מכסה אותו. ברצוני לשאול את בעלי הנסיון באופניים : 1. האם סביר שבאופניים המאובזרות ברובן באיבזור של דאור , בלאי גבוה זה הוא סביר ( או אולי זה קורה רק באופניים ממותג SCOTT ) ? 2.איך מקובל לנהוג בנושא האחריות באופניים מחברות אחרות ?
תודה לעונים
|