הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/24/2011 9:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי מנחם עם תוכן  חבר´ה יש מישהו שיוצא מחר מאזור רחובות לרכיבה?
נושא: חבר´ה יש מישהו שיוצא מחר מאזור רחובות לרכיבה? תאריך: 2/24/2011 9:55:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם

אשמח להצטרף! (רוכב על אלסוורט´ דר) מסוגל לרכוב עד אולמאונטיין מבחינת עליות, ירידות... מעוניין לבדוק את הגבולות שלי.


חזרה לפורום