טקסט הודעת פורום
| 2/24/2011 9:55:00 PM |
|
נושא: חבר´ה יש מישהו שיוצא מחר מאזור רחובות לרכיבה? תאריך: 2/24/2011 9:55:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם
אשמח להצטרף! (רוכב על אלסוורט´ דר) מסוגל לרכוב עד אולמאונטיין מבחינת עליות, ירידות... מעוניין לבדוק את הגבולות שלי.
|
חזרה לפורום |
|
|