הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/25/2011 7:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מגינים
נושא: מגינים תאריך: 2/25/2011 7:10:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מנסיוני לא מפריע בכלל בקיץ. אני אפילו מעדיף את המגינים השלמים והקשיחים - היו לי יותר נוחים מהמגינים עם השרוול.

גודל אחיד של מגינים נשמע לי חשוד. ההבדלים בין בני אדם יכולים להיות גדולים, ויש מחיר לפשרה...


חזרה לפורום