טקסט הודעת פורום
| 2/25/2011 7:10:00 AM |
|
נושא: מגינים תאריך: 2/25/2011 7:10:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מנסיוני לא מפריע בכלל בקיץ. אני אפילו מעדיף את המגינים השלמים והקשיחים - היו לי יותר נוחים מהמגינים עם השרוול.
גודל אחיד של מגינים נשמע לי חשוד. ההבדלים בין בני אדם יכולים להיות גדולים, ויש מחיר לפשרה...
|
חזרה לפורום |
|
|