נושא: תודה. יש המלצה על משהו 150 +- ש"ח? תאריך: 2/25/2011 7:49:00 AM
מחבר/ת: ליאור
הקשיחים אמורים להיות צמודים והדוקים ליד? כי מה שמדדתי ישב לי כמו "פלטה" ולא נצמד ממש בזמן תנועה. אני מניח שמאחר ותנועת המרפקים בזמן רכיבה מתונה הגמישות פה פחות משמעותית, אבל למשל כשאני מקפל את המרפק החלק של אחורי המרפק במגן לא נשאר צמוד. ככה זה אמור להיות? או שזה עניין של איכות המגן והמידה? מקווה שהסברתי את עצמי טוב תודה
|