טקסט הודעת פורום
2/25/2011 8:28:00 PM
dan M
בוודאי שכן
נושא:
בוודאי שכן
תאריך:
2/25/2011 8:28:00 PM
מחבר/ת:
dan M
לשאלתך לגבי סינגלים.
אין לי דעה ספציפית לגביהם כי לא רכבתי עליהם עדיין.
חזרה לפורום