הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/26/2011 7:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אופניים לילד
נושא: אופניים לילד תאריך: 2/26/2011 7:15:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ראשית, לגובה 140 אני לא בטוח שהייתי ממהר לקנות גלגלי "26. ישנם דגמים מועטים שיש להם מידה XS עם גלגלי "26, ועל פי רוב יש שם פשרות בגיאומטריה.

מה הסיבה שרוצים להחליף?
אם זה בגלל רמת איבזור, למשל, יש אלטרנטיבות.
יש לא מעט דגמים - ז"ק ואפילו ש"מ - באיכות גבוהה עם גלגלי "24, שבהחלט יוכלו לשרת את הילד למשך שנתיים - אלא אם כן הוא יגדל פתאום...


חזרה לפורום