הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/26/2011 10:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי סבג עם תוכן  ערן סיבוני
נושא: ערן סיבוני תאריך: 2/26/2011 10:26:00 AM
מחבר/ת: אלי סבג

תודה רבה על התגובה .אין ספק שמאד עזרת !!!
כמו כן שאלה נוספת ברשותך . נצא מתוך נקודת החלטה שהאופניים שייבחרו לקניה
הם לרמת שטח קל {בדגש על שטח } ואופניים בשיכוח מלא .האם בתקציב של 3000 ש"ח
ליד שניה הוא בסדר


חזרה לפורום