טקסט הודעת פורום
| 2/26/2011 10:26:00 AM |
|
נושא: ערן סיבוני תאריך: 2/26/2011 10:26:00 AM
מחבר/ת: אלי סבג
תודה רבה על התגובה .אין ספק שמאד עזרת !!! כמו כן שאלה נוספת ברשותך . נצא מתוך נקודת החלטה שהאופניים שייבחרו לקניה הם לרמת שטח קל {בדגש על שטח } ואופניים בשיכוח מלא .האם בתקציב של 3000 ש"ח ליד שניה הוא בסדר
|
חזרה לפורום |
|
|