נושא: אני לא ערן :rolleyes: אבל בכל זאת: תאריך: 2/26/2011 10:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
בקשר למידה - למרות שההערכה של ערן נכונה, אל תקנה אופניים בלי לנסות אותם. יש הבדלים בין בני אדם גם במידות הגוף וגם בהעדפה האישית.
תקציב של 3000ש"ח הוא סבבה לש"מ יד"ש, אבל השאלה היא האם אתה בכלל זקוק לש"מ בשטח קל. התשובה האוטומטית היא "לא", אבל אני משאיר לך לקבל את ההחלטה. בכל מקרה זכור שבמחיר נתון תמיד תקבל איבזור טוב יותר בז"ק מאשר בש"מ, למעט הזדמנויות יוצאות דופן. עוד יתרונות של ז"ק - יעילות דיווש גבוהה יותר ופשטות (שמתבטאת גם במחיר) במבנה השלדה.
|