הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/26/2011 11:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  קשיחים אני מעדיף על הרגליים
נושא: קשיחים אני מעדיף על הרגליים תאריך: 2/26/2011 11:30:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מגיני היד שלי נלבשים כשרוול, ויש להם גם רצועות. הם יכולים להילבש כמגינים בלבד, או במשולב עם חליפת מיגון של אותו יצרן.

כפי שציינת, יש פחות תנועה של המרפק בעת רכיבה מאשר תנועת ברך.
בכל מקרה, הדבר החשוב הוא שהמגן לא יזוז ממקומו בעת נפילה. אם המגן לא מגן עליך, זה כבר לא משנה עד כמה הוא נוח ועד כמה הוא מגניב...

בהחלט יש עניין של איכות המגן, אבל לא רק. ישנם מגינים שמתאימים לרוכבים מסויימים ולא לאחרים - אין תחליף למדידה.
כשאתה מודד - בדוק עד כמה המגן עלול להחליק ממקומו בעת תנועות חדות או קיצוניות


חזרה לפורום