הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/26/2011 12:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ben עם תוכן  ש"מ - התלבטות!
נושא: ש"מ - התלבטות! תאריך: 2/26/2011 12:28:00 PM
מחבר/ת: Ben

שלום עמיתיי לפורום!

ברצוני לרכוש אופני ש"מ, מתלבט בין שלושה דגמים (יד שנייה) :

DIAMONDBACK COIL
TREK Y3
RALEIGH M 2000

התייחסו למפרט הכללי של האופניים (הדברים הסטנדרטיים המותקנים בהם) וכן איכות השלדה.
אשמח לדעת גם חוות דעת מאנשים שניסו, גם אם אחד מהשלושה.

תודה מראש ושבוע טוב. :)


חזרה לפורום