נושא: ש"מ - התלבטות! תאריך: 2/26/2011 12:28:00 PM
מחבר/ת: Ben
שלום עמיתיי לפורום!
ברצוני לרכוש אופני ש"מ, מתלבט בין שלושה דגמים (יד שנייה) :
DIAMONDBACK COIL TREK Y3 RALEIGH M 2000
התייחסו למפרט הכללי של האופניים (הדברים הסטנדרטיים המותקנים בהם) וכן איכות השלדה. אשמח לדעת גם חוות דעת מאנשים שניסו, גם אם אחד מהשלושה.
תודה מראש ושבוע טוב. :)
|