נושא: מבקש עזרה /חוות דעת על 3 שילדות כמעט זהות תאריך: 2/26/2011 9:08:00 PM
מחבר/ת: משה טל
שלום לפורום האופניים בימים האחרונים החלטתי על קניית שילדה חדשה ולאחר סינונים רבים והרבה התלבטויות עלו בגורל 3 השילדות הנ"ל: IBIS MOJO SL TURNER 5 SPOT PIVOT MACH 5 לכולם אותה שיטת מתלה DW מבקש חוות דעת כנות תודה. נ.ב חרשתי כבר על כול הפורמים בחו"ל כולל MTBR........
|