נושא: איתן צודק אבל תאריך: 2/27/2011 12:21:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
לספשלייזד יש חיבה מסויימת לעשות את הבולמים שלהם טיפה שונה מהסטנדרט. :giveFinger: יש לדוגמה את האנדורו שהמהלך שלהם הוא 8.5X2.125 והסטנדרטי הכי קרוב הוא 8.5X2.5 זה לא ככה בכל הדגמים שלהם אבל שווה לבדוק באתר שלהם יש שם גם דגמים מ-2002
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCBikes.jsp?my=2002&menuItemId=8004
|