הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/27/2011 12:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  איתן צודק אבל
נושא: איתן צודק אבל תאריך: 2/27/2011 12:21:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

לספשלייזד יש חיבה מסויימת לעשות את הבולמים שלהם טיפה שונה מהסטנדרט. :giveFinger:
יש לדוגמה את האנדורו שהמהלך שלהם הוא 8.5X2.125 והסטנדרטי הכי קרוב הוא 8.5X2.5
זה לא ככה בכל הדגמים שלהם אבל שווה לבדוק באתר שלהם יש שם גם דגמים מ-2002

http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCBikes.jsp?my=2002&menuItemId=8004


חזרה לפורום