נושא: הן באמת זהות? תאריך: 2/27/2011 12:25:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני
אז מה אם כתוב להן DW-Link איפשהו? זה לא מעיד על כלום. נכון שכולן מיועדות לאותו שימוש וככל הנראה בעלות זוויות דומות אבל בהחלט יתכנו הבדלים. עצם העובדה של- IBIS שלדת קרבון כבר מעידה על הבדל שעשוי בהחלט להיות מורגש ברכיבה. לצערי לא ניסיתי אף אחת מהדוגמאות אבל לא נראה לי שאפשר "ליפול" אם מי מהן. אם יש לך התלבטות ספציפית ציין אותה ויהיה יותר קל לעזור. אני הייתי בוחר את זו שנראית הכי יפה בעיני. בשיא הרצינות.
|