נושא: מבין השלוש האלה הייתי מעדיף תאריך: 2/27/2011 12:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
את האיביס - יפה ויעילה, ועם הכותרת של שלדת "5.5 הקלה ביותר מיצור סדרתי".
אבל מולה הייתי מעמת לא את שתי האחרות, אלא את הבאנשי ספיטפייר - יש לי נסיון מעולה עם איכות הייצור שלהם, הקשיחות הבלתי רגילה של האופניים שלהם, והשרות הבאמת לא רגיל. יש לי שתי שלדות שלהם, ושתיהן יוצאות מהכלל (כל אחת למטרה שונה, כמובן).
דרך אגב, נראה לי שאתה סובל (או נהנה :rolleyes: ) מסימפטום דומה לשל חבר טוב שלי - הרי שלושת השלדות האלה הן ברמה גבוהה מאוד, וההבדלים מינוריים. אף אחת מהן איננה פחות מטובה מאוד. כל החלטה שתקבל תגרום לך לוותר על השתיים האחרות (או השלוש...) - ותמיד תוכל לענות את עצמך במחשבות ש"אולי האחרת היתה יותר טובה".
עזוב. בהה בתמונות של כל המועמדות, ותחליט לפי "מה יעשה לי כיף לקחת אותה ולצאת לרכיבה". כל שאר הפרמטרים כבר נפתרו :suss:
|