טקסט הודעת פורום
| 2/27/2011 6:02:00 PM |
|
נושא: אשתדל לבצע רכיבות מיבחן..... תאריך: 2/27/2011 6:02:00 PM
מחבר/ת: משה טל
תודה לכל המגיבים,הפעם החלטתי לעשות רכיבת מיבחן על כל אחד מהדגמים הנ"ל אני יודע שלא כל יבואני השילדות מוכנים לביצוע TEST RIDE ננסה... מבטיח לעדכן
|
חזרה לפורום |
|
|