טקסט הודעת פורום
2/28/2011 2:12:00 PM
מאיר טל
נאבה של KORE
נושא:
נאבה של KORE
תאריך:
2/28/2011 2:12:00 PM
מחבר/ת:
מאיר טל
אשמח לקבל חוות דעת על הנאבה לרכיבת AM
חזרה לפורום