הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2011 2:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאיר טל עם תוכן  נאבה של KORE
נושא: נאבה של KORE תאריך: 2/28/2011 2:12:00 PM
מחבר/ת: מאיר טל

אשמח לקבל חוות דעת על הנאבה לרכיבת AM


חזרה לפורום