נושא: האם שקלתה גם תאריך: 2/28/2011 4:11:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי
Transition COvert v2 2010 ? אני גם בקטע של בנייה עצמית ובניתי את האופניים שלי בעצמי בקניית שלדה לאחר הרבה שעות "לימוד" הנושא בפורומים, ספרים (מכונאות אופניים) וחוות דעת של משתמשים בארץ ובחו"ל. כל השלדות שבחרתה - מצויינות (רק אולי גם תציין את Pivot Mach 5.7 שהיא מחליפה את 5 משנת 2010 או 2011). Transition COvert משתלבת יפה בקו שבחרתה, אלוי אפילו טיפה לצד יותר АМ של Trail, זוכה בשבחים רבים בכל המבחנים וחוות דעת וככלל גוררת קהל רכב של אוהדים (Transition ככלל) בארה"ב (ויש גם בארץ). אגב, מחירה בעקרון יותר זול מאלא שציינתה.
|