טקסט הודעת פורום
| 3/1/2011 7:00:00 AM |
|
נושא: IBIS HD תאריך: 3/1/2011 7:00:00 AM
מחבר/ת: איתי רוסו
אני מציע לך לבדוק את ה-IBIS HD. אתה יכול לקבל את השילדה עם מתלה 140ממ וכך לקבל איזשהו יצור ביניים בין ה-SL לבין ה-HD 160 - יופי של אופניים. למוטו-אופן יש אופני מבחן (160) שתוכל לקחת לסוף שבוע. איתי
|
חזרה לפורום |
|
|