הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/3/2011 12:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  ציר גלגל אחורי
נושא: ציר גלגל אחורי תאריך: 3/3/2011 12:02:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

באופן עקרוני,ברוב המקרים, 9 כדוריות המיסב בכל צד של הגלגל האחורי הן בגודל "1/4 (בגלגל הקידמי 10 כדוריות בגודל "3/16 בכל צד).
כדוריות מיסב ניתן להשיג החנויות המיסבים ברח´ צלנוב בת"א. יש מספר חנויות שיתנו לך 10 כדוריות בחינם או עבור סכום סימלי (תרומה לקופת הצדקה בחנות).

ציר אחורי של שימאנו כולל קונוסים ניתן להשיג בכ-100 ש"ח (אני רכשתי כזה לפני כשנה מרוזן-מינץ ברעננה) - לא בטוח שאתה צריך של שימאנו...

במידה ותרצה להחליף את כל טבור האופן (נאבה) לכזה בעל מיסבים סגורים תצטרך לבנות את הגלגל מחדש (כולל בדר"כ החלפה של החישורים), יותר פרטים תוכל למצוא במאמר הבא - http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=1238

נאבות בעלות מיסבים סגורים יקרות יותר ובכ-50$ האופציות לא רבות, לדוגמא:
1. http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=60888
2. http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=63695
3. http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=41087
שים לב לעלות נוספת של המשלוח על נאבה של 8$.

אפשרות נוספת, ולפעמים יותר משתלמת, היא רכישת גלגל קומפלט מיד שניה - תוכל למצוא גלגלים טובים במחיר מצוין לאחר התמקחות.

בהצלחה :)


חזרה לפורום