נושא: תשובה ושאלה תאריך: 3/3/2011 12:40:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
גם אני עומד לפני השאלה המקורית. אצלי ציר הגלגל מסתובב ממש לא בחופשיות (ידני) כאשר הוא מורכב ממש לא מרגישים. פירקתי, ניקיתי, גירזתי והרכבתי והמצב זהה.
כמובן ברור לי שכאשר מיסב אינו חלק - הוא בסיכון (כמעט) מיידי לכשל. (רואים שיש קצת Pitting בנאבה)
הבעיה היא שבמיסבים אין כשל רק בחלק אחד. כאשר יש נזק, הוא בשלושת המקומות: בחלק הפנימי (קונוסים), האמצעי (כדורים) והחיצוני (נאבה)
לי נראה שלא כדאי להחליף רק ציר וכדורים מכיוון שאז הנאבה תהרוס די מהר את הכדורים, שיהרסו את הקונוסים.
ולבנות גלגל עם נאבה חדשה.... באסה. (לא שיש לי הניסיון לבניית גלגל)
אז מה עושים.... ?
וכן - חשבתי על לקנות גלגל שלם. אולי אפילו מיד שניה - למרות שאז לא יודעים מה מצב הנאבה. וחוץ מזה, למה נדיר עד מאוד למצוא רק גלגל אחורי מורכב ´סטנדרטי´ ? עוד באסה :mad:
|