טקסט הודעת פורום
| 11/19/2002 10:05:00 AM |
|
נושא: גם אני בהתחלה לא הצלחתי תאריך: 11/19/2002 10:05:00 AM
מחבר/ת: R K
:(( אבל אז שמתי לב שהסיומת היא .avi והבנתי שצריך להשתמש ב- QuickTime (ניתן להוריד מ- www.apple.com) ולא ב- Windose Media, ומאז חיי מאושרים :cool: ;) :D :rolleyes: יותר...
|
חזרה לפורום |
|
|