הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/19/2002 10:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  R K עם תוכן  גם אני בהתחלה לא הצלחתי
נושא: גם אני בהתחלה לא הצלחתי  תאריך: 11/19/2002 10:05:00 AM
מחבר/ת: R K

:((
אבל אז שמתי לב שהסיומת היא .avi והבנתי שצריך להשתמש ב- QuickTime (ניתן להוריד מ- www.apple.com) ולא ב- Windose Media, ומאז חיי מאושרים :cool: ;) :D :rolleyes: יותר...


חזרה לפורום