הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2011 3:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  הרכבה עצמית - התיעצות
נושא: הרכבה עצמית - התיעצות תאריך: 3/6/2011 3:16:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

שלום לכולם.
אני שוקל להתחיל פרויקט הרכבה עצמית של אפניי AM מבוססי שלדת Transition Covert.
זה לא פרויקט הראשון שלי בהרכבה עצמית, יש ניסיון והבנה לא רעה, אך יש נושא שהייתי מתייעץ עם המנוסים ממני בתחום AM.
השלדה בנוייה מסביב למזלגות של 160mm עד 150mm כאשר בחלק מהביקורות אנשים מציינים שנוח להם טיפה יותר עם 160mm מקדימה (למראת שיש כאלא שהעדיפו 150mm).
כיוון שעליות הן חלק בלתי נפרד מהרכיבות שלי (עליות שטח כמובן) ואין כוונה להצטייד במזלג בעל שינוי מהלך, החלטתי ללכת על 150mm בכל זאת (וגם להרוויח טיפה במשקל) אך על מנת אולי לפצות חשבתי לשים צמיג יותר רחב מקדימה, משהו כמו 2.2-2.25" מקדימה ו2.1" מאחורה. זה אולי יתן כמה mm מקדימה ואולי טיפה של שיכוך נוסף על חשבון גלגל רחב.
(היום אני רוכב עם שניהם 2.1")


דעות ?


חזרה לפורום