טקסט הודעת פורום
| 3/8/2011 4:35:00 PM |
|
נושא: עזרה בהתקנת בולם אחורי חדש תאריך: 3/8/2011 4:35:00 PM
מחבר/ת: דודו אטיאס
רכשתי בולם FOX DHX5 AIR 2009 כיצד אני מתקין אותו ? כולל כמה אויר לדחוס אם אני שוקל בסביבות 80 ק´ עם התיק רכיבה . האם יש לו איזה טריק של הפעלה ראשונית?
|
חזרה לפורום |
|
|