טקסט הודעת פורום
| 3/9/2011 12:20:00 PM |
|
נושא: לא יפה :p תאריך: 3/9/2011 12:20:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
במיוחד כאשר אתה קשור לעסק אשר עיסוקו המרכזי הוא בולמים... או שתכתוב למה גרוע או שלא תשמיץ, ועוד לאחר שהבחור ביקש מידע לאחר הקנייה...
פשוט קצת צרם לי.
|
חזרה לפורום |
|
|