נושא: לא התכוונתי ליצרום :) תאריך: 3/10/2011 12:01:00 AM
מחבר/ת: assaf sheeep
אבל אם אתה מתעקש אז גרוע מהסיבות הבאות
סוגר מהלך יותר בקלות מכל בולם אחר למרות הכיוון בפיגי
שוחק את השמן במהירות שיא
מתחמם במהירות ומשנה תכונות השיכוך תוך כדי רכיבה
טיפול יותר יקר
בולם יותר יקר ללא הצדקה
דמפינג נחות משמעותית מ הפלואטים למיניהם
לא מתאים לרוב השלדות בשוק (מבחינת פרוגרסיביות)
נראה לי שזה מספיק כדי לקנות פלואט מלכתחילה מה אעשה שהבחור כבר קנה ? אולי נציל כמה אחרים :) איך קשור זה שעיסוקי המרכזי הוא בולמים ? סה"כ דעתי האישית,הרי הבחור כבר קנה ואין סיכוי שיחליף כי כתבתי כמה מילים בפורום :)
אסף - שיפ www.sheeep.co.il 08-9352425
|