הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/10/2011 12:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  assaf sheeep עם תוכן  לא התכוונתי ליצרום :)
נושא: לא התכוונתי ליצרום :) תאריך: 3/10/2011 12:01:00 AM
מחבר/ת: assaf sheeep

אבל אם אתה מתעקש אז גרוע מהסיבות הבאות

סוגר מהלך יותר בקלות מכל בולם אחר למרות הכיוון בפיגי

שוחק את השמן במהירות שיא

מתחמם במהירות ומשנה תכונות השיכוך תוך כדי רכיבה

טיפול יותר יקר

בולם יותר יקר ללא הצדקה

דמפינג נחות משמעותית מ הפלואטים למיניהם

לא מתאים לרוב השלדות בשוק (מבחינת פרוגרסיביות)

נראה לי שזה מספיק כדי לקנות פלואט מלכתחילה
מה אעשה שהבחור כבר קנה ? אולי נציל כמה אחרים :)
איך קשור זה שעיסוקי המרכזי הוא בולמים ? סה"כ דעתי האישית,הרי הבחור כבר קנה ואין סיכוי שיחליף כי כתבתי כמה מילים בפורום :)

אסף - שיפ
www.sheeep.co.il
08-9352425




חזרה לפורום