טקסט הודעת פורום
| 3/10/2011 11:43:00 AM |
|
נושא: יופי! :) תאריך: 3/10/2011 11:43:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
זה שעיסוקך הוא בולמים קשור ועוד איך!
דעתך האישית מתבססת על ניסיון ששמור רק למי שמטפל בבולמים באופן יומי וקבוע.
גם לרוכב שמחליף בולם כל שנה ומטפל כל חצי שנה בעצמו, אין את הניסיון הזה, גם לא בקירוב.
|
חזרה לפורום |
|
|