נושא: שים את הבולם במצב פתוח תאריך: 3/11/2011 11:20:00 AM
מחבר/ת: assaf sheeep
כוון את האוכף לגובה דיווש רגיל שב על האופנים ותמדוד סאג = כמה הבולם שוקע מהמשקל שלך בלבד ללא תזוזות וקפיצות על האופנים, לקרוס קאונטרי 20% אולמאונטיין 30%
זאת נקודת ההתחלה שלך תוך כדי רכיבה תבדוק כמה אתה סוגר מהלך,אם לעולם לא אז תוריד קצת אוויר,אם על כל קפיצה קטנה סוגר מהלך תוסיף קצת אוויר,עד שרק בדברים הכי מופרעים אתה סוגר מהלך.
בהצלחה
אסף - שיפ www.sheeep.co.il 08-9352425
|