טקסט הודעת פורום
3/11/2011 9:30:00 PM
מאיר טל
יער עופר
נושא:
יער עופר
תאריך:
3/11/2011 9:30:00 PM
מחבר/ת:
מאיר טל
לא יצא לי להיות באזור אחרי הגשמים.
מישהו יודע מה המצב הבוץ, האם זה רכיב ?
חזרה לפורום