הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/13/2011 9:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  אתה יוצא ממערת הפלמח ?
נושא: אתה יוצא ממערת הפלמח ? תאריך: 3/13/2011 9:53:00 PM
מחבר/ת: יוס י

תעלה למעלה עד סוף השביל. בסוף השביל יש פיצול - שמאלה לשקדים/פטרה וישר למעלה לחרבת בית ראס. אתה עולה עם השביל כמעט עד הפסגה ושם תחפש את הסינגל (יוצא מהשביל)
נסה להתמצא על פי הסרטון.


בהצלחה



חזרה לפורום