טקסט הודעת פורום
| 3/13/2011 9:53:00 PM |
|
נושא: אתה יוצא ממערת הפלמח ? תאריך: 3/13/2011 9:53:00 PM
מחבר/ת: יוס י
תעלה למעלה עד סוף השביל. בסוף השביל יש פיצול - שמאלה לשקדים/פטרה וישר למעלה לחרבת בית ראס. אתה עולה עם השביל כמעט עד הפסגה ושם תחפש את הסינגל (יוצא מהשביל) נסה להתמצא על פי הסרטון.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|