הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/19/2002 10:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  זה לא בדיוק נכון
נושא: זה לא בדיוק נכון תאריך: 11/19/2002 10:19:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר

אבל כנראה שזה פועל. :)
MOV זה QuickTime ו - AVI זה Microsoft.
וגם זה לא בדיוק נכון כי מאז יצאו עוד מספר חברות עם מקודדים\מפענחים שמשתמשים בסיומת של AVI כמו DIVX שקיים כבר בגירסה 5 וכל מיני חיקויים על ידי כל מיני האקרים.

הסיבה שהQuickTime פתר לך את הבעיה היא שהוא הוסיף לך דקודר שלא היה לך.

- אני צריך לשאול את עידן פלד לגבי הפורמט של ה AVI בו הוא משתמש.



חזרה לפורום