נושא: זה לא בדיוק נכון תאריך: 11/19/2002 10:19:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר
אבל כנראה שזה פועל. :) MOV זה QuickTime ו - AVI זה Microsoft. וגם זה לא בדיוק נכון כי מאז יצאו עוד מספר חברות עם מקודדים\מפענחים שמשתמשים בסיומת של AVI כמו DIVX שקיים כבר בגירסה 5 וכל מיני חיקויים על ידי כל מיני האקרים.
הסיבה שהQuickTime פתר לך את הבעיה היא שהוא הוסיף לך דקודר שלא היה לך.
- אני צריך לשאול את עידן פלד לגבי הפורמט של ה AVI בו הוא משתמש.
|