הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/14/2011 4:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Guy C עם תוכן  רעשים בלתי נסבלים בבלמי דיסק Avid Elixir R SL
נושא: רעשים בלתי נסבלים בבלמי דיסק Avid Elixir R SL תאריך: 3/14/2011 4:48:00 PM
מחבר/ת: Guy C

מערכת Avid Elixir R SL חדשה על אופניים חדשים (חודש וחצי "על הכביש")
רעשי חריקה איומים רק בבלימה, בעיקר מהאחוריים אבל גם מקדימה יש רעש.

שמעתי עם בעיות רעשים במערכות של אויד...
האם לחכות עוד כמה שבועות להשתפשפות המערכת או לקחת את האופניים לחנות?

תודה.


חזרה לפורום