הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/14/2011 5:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי 8 עם תוכן  אל תשבור את הראש
נושא: אל תשבור את הראש תאריך: 3/14/2011 5:36:00 PM
מחבר/ת: לואי 8

רוב האוויד אלקסיר מרעישות. אני רוכב דאוןהייל עם אוויד קוד, תמיד יש רעש אבל מפריע העיקר שיבלום במנרה


חזרה לפורום