טקסט הודעת פורום
3/14/2011 11:01:00 PM
יוס י
אסף צודק
נושא:
אסף צודק
תאריך:
3/14/2011 11:01:00 PM
מחבר/ת:
יוס י
הבולם הזה גם קשה לכיוון אופטימלי לרוכבים במשקל של מעל 80 קילו. או שהוא לא מגיב לקטנות או שהוא נוקשה מדי
חזרה לפורום