הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/14/2011 11:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  אסף צודק
נושא: אסף צודק תאריך: 3/14/2011 11:01:00 PM
מחבר/ת: יוס י

הבולם הזה גם קשה לכיוון אופטימלי לרוכבים במשקל של מעל 80 קילו. או שהוא לא מגיב לקטנות או שהוא נוקשה מדי


חזרה לפורום