טקסט הודעת פורום
3/16/2011 4:59:00 PM
נועם גור
המארין דגם 2009
נושא:
המארין דגם 2009
תאריך:
3/16/2011 4:59:00 PM
מחבר/ת:
נועם גור
זה ככה"נ לא הובהר מהמייל שלי. האבזור אכן מעולה, אבל זה הדגם הישן, ואני צריך לבדוק את נושא רוחב המתלה.
חזרה לפורום