הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2011 8:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישי טייף עם תוכן  אך.. אם רק הייתי קרוב יותר........
נושא: אך.. אם רק הייתי קרוב יותר........ תאריך: 3/16/2011 8:12:00 PM
מחבר/ת: ישי טייף

..גר במענית...זה מרחק של 120 ק"מ... אם היה קצת יותר קרוב... :suss: :rolleyes:


חזרה לפורום