טקסט הודעת פורום
3/16/2011 8:12:00 PM
ישי טייף
אך.. אם רק הייתי קרוב יותר........
נושא:
אך.. אם רק הייתי קרוב יותר........
תאריך:
3/16/2011 8:12:00 PM
מחבר/ת:
ישי טייף
..גר במענית...זה מרחק של 120 ק"מ... אם היה קצת יותר קרוב... :suss: :rolleyes:
חזרה לפורום