נושא: שימו לב - נגנבו אופני קומנסל זנב קשיח לבנים תאריך: 3/17/2011 9:25:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
שימו לב! היום, יום חמישי נגנבו בתל אביב אופני קומנסל לבנים מדגם סופרנורמל דלוקס נדירים. לדעתי, אחד מהזוגות היחידים מסוגם בארץ.
כל השמוסר מידע על מקום המצאם יבוא על שכרו...
מסימני ההיכר: בלמים הייז 9, בולם רוקשוקס ריקון, צמיגים ספשלייזד ומקסיס לרסן, אוכף סלה, כידון עם חריטה מאוד חזקה מלפנים מתאונה, קסטה XT, גריפי ננעלים ומעבירים של סראם X7.
כואב הלב. הם היו הרכב והרגליים שלי...
מצורפת תמונה שמבליטה את סימן ההיכר הייחודי של השלדה האמורה.
|