נושא: התלבטות בקניית האופניים הראשונות שלי תאריך: 3/19/2011 4:43:00 PM
מחבר/ת: נירו
היי .אני מתכוון לקנות בקרוב את הזוג הראשון שלי וממגוון הזוגות והמחירים שראיתי המאמרים שקראתי והשוואות שעשיתי .הגעתי למסקנה שאני אתחיל מזנב קשיח, בעיקר בגלל הפן הכלכלי הרכיבות יהיו שטח קליל, שבילים פלוס מינוס, פרדסים וכדומה.
אני שוקל בין הדגמים הבאים כולם מבית היוצר של Specialized
HARDROCK SPORT DISC 2010/2011 נראים די אותו דבר http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=370 http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=264
HARDROCK SPORT 2010 בלי מעצורי הדיסק הכלי יהיה קצת יותר קל אולי http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=371
P.1 AM RIM 2010 הכי זול מבינהם http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=364
אני מעדיף שהאופניים יהיו כמה שיותר קלות, לזוג האחרון שציינתי יש צמיגים שונים מהראשונים אם כי נראה שכולם לא יתאימו לבוץ. את זה נוכל להחליף במידת הצורך
מה אתם ממליצים? ואם אתם יודעים מה המשקל של כל אחד מהם יעזור לי גם. המון תודה
נירו.
|