הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/19/2011 4:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נירו עם תוכן  התלבטות בקניית האופניים הראשונות שלי
נושא: התלבטות בקניית האופניים הראשונות שלי תאריך: 3/19/2011 4:43:00 PM
מחבר/ת: נירו

היי
.אני מתכוון לקנות בקרוב את הזוג הראשון שלי
וממגוון הזוגות והמחירים שראיתי המאמרים שקראתי והשוואות שעשיתי
.הגעתי למסקנה שאני אתחיל מזנב קשיח, בעיקר בגלל הפן הכלכלי
הרכיבות יהיו שטח קליל, שבילים פלוס מינוס, פרדסים וכדומה.

אני שוקל בין הדגמים הבאים
כולם מבית היוצר של Specialized


HARDROCK SPORT DISC 2010/2011
נראים די אותו דבר
http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=370
http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=264


HARDROCK SPORT 2010
בלי מעצורי הדיסק הכלי יהיה קצת יותר קל אולי
http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=371

P.1 AM RIM 2010
הכי זול מבינהם
http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=364

אני מעדיף שהאופניים יהיו כמה שיותר קלות,
לזוג האחרון שציינתי יש צמיגים שונים מהראשונים אם כי נראה שכולם לא יתאימו לבוץ. את זה נוכל להחליף במידת הצורך

מה אתם ממליצים?
ואם אתם יודעים מה המשקל של כל אחד מהם יעזור לי גם.
המון תודה

נירו.


חזרה לפורום