נושא: HARDROCK תאריך: 3/19/2011 8:17:00 PM
מחבר/ת: מתן גרביץ
היי
הארדרוק נחשבות לאחלה אופני כניסה, הייתי מוותר על בלמי דיסק (מכני) וחוסך כמה שקלים. הצמיגים המקוריים לא ממש מתאימים לשטח טכני ומומלץ להחליף למשהו קצת יותר אגרסיבי.
ד"א אם אתה מחפש יד שניה במחיר הרבה יותר זול, יש לי זוג מידה לארג´ דגם 2010. לא ממש רציתי להיפרד מהן (אופני גיבוי) אבל חבל לי שהן שוכבות במחסן ולא רואות שטח אחרי ששידרגתי לש"מ.
:cool:
|