טקסט הודעת פורום
3/19/2011 9:05:00 PM
נירו ר
תודה. יד שניה רעיון טוב
נושא:
תודה. יד שניה רעיון טוב
תאריך:
3/19/2011 9:05:00 PM
מחבר/ת:
נירו ר
הגובה שלי 170 אני מאמין שאני מדיום.
היה יכול לצאת טוב דווקא.
חזרה לפורום