הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/19/2011 9:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נירו ר עם תוכן  תודה. יד שניה רעיון טוב
נושא: תודה. יד שניה רעיון טוב תאריך: 3/19/2011 9:05:00 PM
מחבר/ת: נירו ר

הגובה שלי 170 אני מאמין שאני מדיום.
היה יכול לצאת טוב דווקא.



חזרה לפורום