נושא: אכן רצוי מדיום תאריך: 3/19/2011 9:18:00 PM
מחבר/ת: מתן גרביץ
אני 1.75 בערך ולארג´ היה לי גבולי בסינגלים (מוריד כיסא ועדיין מרגיש גבוה מידי). אל תשכח לעשות סיבוב קצר עם האופניים בחנות/אצל המוכר, תראה שהן מתאימות ונוח לך.
uתשקול לשדרג את הגומי - אני שידרגתי לבונטראגר XR02 2.1 טיובלס ביתי וההבדל בינהם ולבין מקוריים חדשים הורגש לטובה.
|