נושא: כבר מאוחר מדי לרכיבה ההיא תאריך: 3/20/2011 6:58:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ואני מקווה שהסתדרת. רק הערה - אותי מטריד יותר החישור שהתעקם מאשר המעביר. כשהילוכים לא עוברים, אתה אולי תעבוד יותר קשה, או שתיאלץ ללכת קטעים מסויימים. במקרה הגרוע תקרע שרשרת... אבל חישור פגום מחליש את הגלגל, וקריסה של גלגל באמצע רכיבה עלולה להיות חוויה לא נעימה בכלל... :dead:
שבוע טוב
|