נושא: החלטתי לוותר על הרכיבה תאריך: 3/20/2011 7:26:00 AM
מחבר/ת: מתן גרביץ
הסיכוי להתקע שוב גדול מידי ואין דבר יותר מבאס מלחזור בהליכה לאוטו מה גם שזה נראה לי כמו תיקון מורכב ואני מעדיף שאת העבודה יבצעו במקום שאני מכיר וסומך.
בכל מקרה אני מתחיל לפזול לעבר המלצות על מעבירים אחוריים למקרה שאת הנוכחי אי אפשר יהיה להציל (XT SHADOW). איך המעביר SHIMANO SAINT? אני מתעניין לגביו מהסיבה שאם ברזל נשבר, אפשר לשדרג לבטון :cool: וברצינות - אין לי בעיה להשקיע בחלק איכותי ועמיד ואני לא מתכוון להחליף זוג בקרוב.. אשמח לקבל המלצות
פורים שמח
|