טקסט הודעת פורום
| 3/20/2011 8:01:00 AM |
|
נושא: מעביר אחורי תאריך: 3/20/2011 8:01:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אין לי נסיון ארוך טווח עם אף אחד משני המעבירים. נקודה למחשבה עבורך - האם לדעתך מעביר סיינט היה עומד במכה שקיבל הXT? עוד נקודה למחשבה - אולי אם המעביר היה קשוח יותר, הנזק לגלגל היה גדול יותר?
שבוע טוב וחג שמח
|
חזרה לפורום |
|
|