נושא: לגבי השדרוג.... תאריך: 3/20/2011 4:23:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל
רוב הסיכוי שהמעביר לא נפגע כי אם התעקם מעט.... לטעמי גש לחנות, הם יישרו אותו, וכנראה יישרו גם את האוזן ותוכל להמשיך בדרכך :laugh: ה XT SHADOW ידוע בקשיחותו הרבה ויעידו על כך 4500 הק"מ ששלי עבר אחרי 3 אוזניים ושני גלגלים שהחלפתי, המעביר נשאר בשלו וכל מה שהוא מבקש זה פעם בשנה בדיקה של הכבל וכיוון הילוכים פשוט :| :| :|
דני BCR
|