טקסט הודעת פורום
| 3/20/2011 4:56:00 PM |
|
נושא: התחדשתי... תאריך: 3/20/2011 4:56:00 PM
מחבר/ת: איתמר 500watt
התחדשתי בשלדת זנב קשיח קרבון שמשקלה 1200 גרם. קניתי אותה ב ebay. והחיבורים שלה נראים טוב. מקווה שהיא איכותית. מישהו יכול להגיד לי פרטים על שלדות מebay, מתוך ניסיון, השמח לתגובות. איתמר :)
|
חזרה לפורום |
|
|