נושא: המלצה לאופנים תאריך: 3/21/2011 8:56:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד
ערב טוב,
לדעתי האישית שילך לנסות לרכב על טרק 4300 לדוגמא או ספשלייז HARDROCK או גיאנט
BOLDER וכדומה ויראה מה הכי נוח לו.
אפשר גם לצאת מזה בפחות מ-3000 ש"ח על פי הדרישות כל אחד מהזוגות הנ"ל או מקבילים להם
יעשה את העבודה.
שילך לחנות אופנים הקרובה למקום מגוריו ויתרשם.
אחרי שראיתם משהו שנראה מתאים תכתוב בפורום ותקבל תגובות ואז תוכל לעשות קנייה מושכלת.
מקווה שעזרתי
עמיר פלד
|