הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/22/2011 7:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שבי א עם תוכן  תתחדש ותהנה
נושא: תתחדש ותהנה תאריך: 3/22/2011 7:17:00 AM
מחבר/ת: שבי א

קודם כל המון הנאה עם השלדה החדשה
אם אני מבין נכון השלדה היא יד שניה
האם נאלצת לשלם מכס או מס כל שהוא?
תודה


חזרה לפורום