טקסט הודעת פורום
3/22/2011 7:17:00 AM
שבי א
תתחדש ותהנה
נושא:
תתחדש ותהנה
תאריך:
3/22/2011 7:17:00 AM
מחבר/ת:
שבי א
קודם כל המון הנאה עם השלדה החדשה
אם אני מבין נכון השלדה היא יד שניה
האם נאלצת לשלם מכס או מס כל שהוא?
תודה
חזרה לפורום