טקסט הודעת פורום
3/22/2011 8:39:00 PM
איתמר 500watt
שלדה
נושא:
שלדה
תאריך:
3/22/2011 8:39:00 PM
מחבר/ת:
איתמר 500watt
תודה רבה. ולא דווקא השלדה חדשה.. וכן הייתי צריך לשלם מכס נמוך וגם מע"מ. :rating:
חזרה לפורום